Oferta

Czego Ci potrzeba?

Stawiamy na rozwój poprzez franczyzę

Dzięki posiadanej wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu konsultanci i doradcy z Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych pracują na Twój sukces. Pomagamy zarówno franczyzodawcom, jak i franczyzobiorcom.

Doradztwo i model franczyzy

Jaki model rozwoju wybrać? Klasyczną franczyzę, system agencyjny a może partnerski? Po audycie firmy opracujemy optymalny model organizacji i działań, które trzeba przeprowadzić. Weźmiemy pod uwagę wszystkie aspekty - finansowe, organizacyjne, terytorialne. Przeanalizujemy otoczenie rynkowe, działania konkurencji, regulacje prawne i perspektywy na przyszłość. Na tej podstawie zdefiniujemy strategię rozwoju sieci i przedstawimy plan niezbędnych działań.

Doradzamy nie tylko firmom, które dopiero planują rozwój poprzez franczyzę. Wśród naszych klientów jest wiele firm, które od lat rozwijają się w tym modelu. Prawidłowo prowadzona franczyza musi jednak ewoluować wraz z całym rynkiem. Jeśli więc czujesz, że system wdrożony w Twojej firmie można i trzeba poprawić - zgłoś się do nas.

Na konsultacje zapraszamy również przedsiębiorców, którzy zamierzają kupić licencję franczyzową. Nie podejmiemy za ciebie decyzji, ale pomożemy zrozumieć wszystkie aspekty franczyzy, przeanalizować dokumenty i doradzimy.

Wdrażanie franczyzy i zarządzanie systemem

Konsulting to tylko jeden z elementów naszej oferty. Jako jedyni w Polsce przechodzimy od słów do czynów - na zlecenie naszych partnerów wdrażamy systemy franczyzowe, a także zarządzamy nimi. Wdrożenie polega na budowie odpowiedniej struktury organizacyjnej, opracowaniu zależności, identyfikacji możliwych problemów i schematów ich rozwiązywania oraz zapobiegania im. Przeszkolimy pracowników, pomożemy w znalezieniu franczyzobiorców.

Możemy również przejąć całościowe lub tymczasowe zarządzanie systemem franczyzowym - zarówno w małej firmie, w której nie ma jeszcze miejsca na dział franczyzy, jak i w dużym przedsiębiorstwie, któremu łatwiej jest zlecić tę usługę w formie outsourcingu. W tym celu tworzymy „zewnętrzny dział franczyzy” i bierzemy pełną odpowiedzialność za jego prawidłowe i skuteczne działanie.

Rekrutacja franczyzobiorców i promocja franczyzy

Jednym z najważniejszych zadań podczas budowy i zarządzania systemem franczyzowym jest rekrutacja odpowiednich franczyzobiorców. Jak to zrobić? Przede wszystkim trzeba opracować kompleksową dokumentację marketingową zawierającą wszystko, co kandydat powinien i chce wiedzieć na temat oferty franczyzy. Następnie należy przygotować materiały i procedury rekrutacyjne oraz znaleźć kanały dotarcia do optymalnych kandydatów na franczyzobiorców. Oczywiście nie musisz robić tego osobiście. Mamy w tym zakresie duże doświadczenie, co w połączeniu ze wsparciem wydawanego przez ARSS magazynu Franczyza&Biznes oraz specjalistycznego portalu wiedzy o franczyzie franczyzawpolsce.pl zapewnia dużą skuteczność prowadzonych działań.

Umowa franczyzy i podręcznik operacyjny

"Ściągniemy z internetu", "Mam tu wzór", "Wystarczy przetłumaczyć" - to nie są dobre odpowiedzi na pytanie skąd się bierze umowa franczyzy. Jest to dokument sprawiedliwie i precyzyjnie opisujący modelu współpracy franczyzowej, zabezpieczający interesy obu jej stron. Nie ma więc jednego jego wzoru, nie wystarczy skopiowanie go z innego systemu bądź z zagranicy. Umowę franczyzy należy po prostu skonstruować, uwzględniając specyfikę biznesu prowadzonego przez franczyzodawcę, uwarunkowania prawne, organizacyjne jak i terytorialne.

Z kolei podręcznik operacyjny zawiera szczegółowy opis systemu biznesowego franczyzodawcy oraz metod niezbędnych do jego prowadzenia. Obejmuje takie kwestie jak wyposażenie placówki franczyzowej, procedury operacyjne, standardy obsługi klientów czy obowiązki pracowników. Nasi specjaliści tworzą i konsultują oba rodzaje wspomnianych dokumentów.

Pozyskaj franczyzobiorców,

reklamując się w naszych mediach

Franczyza&Biznes

Magazyn dostępny w kioskach i salonach prasowych.

Zamów reklamę

franczyzawpolsce.pl

Portal o rynku franczyzowym w Polsce.

Zamów reklamę
+
Franczyz w katalogu
+
Reklamodawców
lat na rynku medialnym

Masz inne pytania?

Napisz do nas. Zadzwoń lub wypełnij formularz.